מה זה מיינדפולנס? ואיך מתחילים

כותרת ראשית

טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקטט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקטט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקטט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקטט.

לסדנא הקרובה

מיינדפולנס היא הפניית תשומת לב למה שקורה כרגע,
מתוך כוונה ובאופן לא שיפוטי.

הקשבה פתוחה, סקרנית המקבלת את כל מה שעולה. זו טכניקת ריכוז והתבוננות המסייעת בהרגעה הגוף והשקטת התודעה, תרגול מיינדפולנס מחזק את היציבות הנפשית ומעלה את רמת השלווה בחיי היומיום .

ללא תשומת לב אנו חיים על "טייס אוטומטי", פועלים מתוך הרגל שעלול להזיק לנו מבלי לדעת- חשיבה טורדנית, רגשות קשים, פגיעה במערכות יחסים והחמצת הטוב שבחיים. פיתוח תשומת הלב מאפשרת לנו מודעות ובחירה.

החיים הופכים רגועים ומאושרים יותר, אנו מחוברים יותר לעצמינו, לאחרים ולמציאות.
האימון נעשה בישיבה ותנועה, המרפים את המתח ומאפשרים לשקט לחלחל לחייך.

המציאות נחווית כפי שהיא ונוצרת שלווה. מדיטציית מיינדפולנס הוכחה מחקרית* כי היא משפיעה על המוח, מפחיתה חשיבה שלילית, מחזקת את המערכת החיסונית, משפיעה לטובה על תאי הגוף ותורמת לריפוי טבעי.

תרגול קבוע מפתח מודעות פנימית המאפשרת לך לקחת אחריות לחייך, מתוך בחירה מודעת.
זהו חופש אמיתי.

יתרונות תרגול מדיטציית מיינדפולנס:

• מחזק ומשפר את ההתמודדות עם אירועי החיים
• מגביר את החדות, הערנות והאנרגיה
• מפחית את השיפוט והביקורת העצמית
• מפחית ומאפשר השהיית תגובה של רוגז כעס ושעמום.
• השינה הופכת בריאה ורציפה יותר.

• משפר את הבריאות הפיזית והנפשית
• מפחית לחץ מתח וחרדה
• מרגיע את הגוף
• מגביר את החיוניות
• מפחית את המחשבות הטורדניות

סדנת מיינדפולנס היא תכנית הבנויה על פי מודל MBSR שפותח ונחקר מדעית בארה"ב ובאנגליה, מיועד להפחתת מתחים ופיתוח מודעות ביום יום, לחיים הרמוניים, שלווים ומספקים.
לסדנת מיינדפולנס הקרובה לקורס מיינדפולנס למודעות ושחרור מאכילה רגשית עוד על מיינדפולנס לקריאה מתוך ״לאמן את המוח  בעקבותיהם. כלומר, הרלוונטיות של אימון מיינדפולנס היא כפולה.

צרו איתי קשר

סדנאות נוספות

בעידן שבו היוגה הפכה לממוסחרת, והמון חובבנים טוענים שהם מורים ליוגה קשה מאוד למצוא מורה באמת טוב. אחרי שנים של תרגול אצל הרבה מורים בינוניים הגעתי לשיעור של רויטל, וזה פשוט מדהים. באמת שלא נתקלתי במורה כזאת טובה, בפן המקצועי והאישי. תודה לך רויטל!

עומר
עומר, omergl@bgu.ac.il

בשיעורי היוגה אצל רויטל ישנה אווירה מקצועית ואישית יותר מבכל סטודיו אחר בו התנסיתי בתרגול יוגה. בשיעורים של רויטל הרגשתי שהיא יודעת בדיוק מה היא עושה, ומכוונת אותי לאורך כל השיעור. מזכירה כל רגע מחדש את העקרונות הבסיסיים של היוגה- הנשימה והחזקת הגוף ולא נותנת לי כתלמידה להישאר לבד ולנחש אם אני בכיוון הנכון.

רוני חלבן
רוני חלבן, ronialexandra@gmail.com

"זו הפעם השנייה שלי כמתרגלת יוגה אצל רויטל, לאחר תרגול נהדר ומספק לפני כשנה עברתי דירה והתרחקתי מהסטודיו, חשבתי שלא אוכל להתמיד אם לא אגור קרוב, בזמן הזה ניסיתי מורים אחרים ושיטות יוגה שונות במטרה למצוא את זו שמתאימה לי, אבל… לא קרה. החלטתי לחזור לרויטל המדהימה, שנותנת חווית יוגה מלאה עם הסברים ,סבלנות, אהבה,טיפוח התלמידים ונתינה מכל הלב! אני את שלי מצאתי."

מירי
מירי, mirivex@gmail.com

שיעורים ואירועים קרובים

טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט
מיינדפולנס – מבוא למתחילים
לאחר חג הפסח שבת 9:00-12:00
מיינדפולנס להפחתת מתחים MBSR
לאחר הפסח שני: 10:00-12:30
חמישי: 18:30-21:00
מיינדפולנס למודעות באכילה
לאחר חג הפסח שני: 10:00-12:30
חמישי: 18:30-21:00

צרו איתי קשר

מלאו את הפרטים ואני אחזור אליכם בהקדם
כתובת
בנימין מטודלה 32 שיכון דן, צפון תל אביב
טלפון
<a href="tel:0544555302">054-4555302</a>
מייל
Revital.yoga@gmail.com

צרו איתי קשר
שינוי גודל גופנים
ניגודיות